Titulo

Пропаганда Кремля в Україні змінює стратегію: тепер акцент не на війні, а на виборах, – експерт

Російська пропаганда міняє свою стратегію щодо України. Якщо раніше інформаційна війна була спрямована на супровід воєнних дій, то тепер Кремль переформатовує свою політику: у найближчі місяці акцент буде робити на те, щоб показати Україну мафіозною і корупційною державою. Таким чином Росія намагатиметься впливати на майбутні українські вибори.
повідомляєhttps://zik.ua

Про це сьогодні під час круглого столу у Львові заявив експерт Фонду «Демократичні ініціативи» ім. Ілька Кучеріва Сергій Шевченко. Він представив результати дослідження «Підвищення ефективності українських ЗМІ, громадського сектору та влади у протидії російській інформаційній агресії».

Дослідження було здійсненного за підтримки посольства США. Експерти моніторили близько 150 інформаційних джерел як з українського, так і з російського боку.

«Певні тези російської пропаганди є домінуючими з точки зору емоційного впливу на медіа-поле і на громадську думку. Ми маємо констатувати, що українська сторона в цьому програє, і це є суттєвою проблемою», – зазначив Сергій Шевченко.

На його думку це відбувається через те, що «намагання побудувати інформаційну війну як ідеологічну боротьбу Росії та України є певним програшем з боку України».

«Російська пропаганда побудована за принципом впливу на російського споживача медіа-продукту, коли береться певна ідеологема – про розіп’ятого хлопчика, про двох рабів чи про те, що Україна це «піратська держава», – і наводиться приклад, який має емоційно зафіксувати цю тезу у свідомості громадян. Український споживач медіа-продукту, як свідчать результати нашої роботи, орієнтований на інший тип сприйняття інформації. Він орієнтується більше на сприйняття раціональних чинників тієї чи іншої інформації. І спроба асиметричного протиставлення одним тезам Росії українських також є неефективною», – зазначив експерт.

Фонд «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва та Укртелерадіопресінститут презентують у Львові результати дослідження, здійсненного за підтримки посольства США «Підвищення ефективності українських ЗМІ, громадського сектору та влади у протидії російській інформаційній агресії».
На платформі Blogger.