Titulo

Українська журналістка в Грузії на собі побачила, як ставляться грузини до росіян і українців

Українська журналістка в Грузії на собі побачила, як ставляться грузини до росіян і українців.
Про це вона написала на своїй сторінці у фейсбук. Сообщает http://newkozak.co.ua/

"Грузія, м. Кутаіісі. Ринок. Купую нашвидкоруч спеційки, бо пора збиратись у дорогу. Підходить бабуся, старенька і, махаючи в мене перед носом кулачками, верещить ламаною російською: "Твой Путин - убийца. Надо Путина убить, вы - окуупанты, вы - убийцы. Убить надо твоего Путина". На крик прибігають моіі друзі, грузинською щось кричить продавець, шо пакує вже мою аджику. "Я не россиянка, а из Украины.." - тихенько так відповідаю. Бабуся змінюється в лиці. Обнімає мене, і щі словами "Украина, Украина, дай" піднімає кулак угору і чимчикує далі, лишивши мене серед ряду з роззявленим від подиву ротом..

Тут кожен другий питає, як наша війна і виражають слова підтримки. Часом мені здавалось, що там нашою війною цікавляться більше, ніж у нас. Кілька разів казали, що пишаються співвітчизниками, які пішли воювати за нас. Мадлоба, Грузія! 

Фото зроблене в тому ж місті за два квартали від ринку", - написала журналістка.



Evgeniya Podobna

Ось ще черговий випадок в Грузії:

На платформі Blogger.