Titulo

Я БАЧИВ ЇХ ПО ТСН СЬОГОДНІ… НАЗАВЖДИ ЖИВІ. СЛОВА ПОЛЕГЛИХ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ!

Я бачив Їх по ТСН сьогодні…
Нікого з Них не знав я особисто.
Чому ж так просяться на волю сльози?..
Чому ж у грудях знову серцю тісно?..
Назавжди живі. Слова полеглих героїв України! Сообщает http://politikan.net/

В словах,я, Їхніх чув велику правду!
Я бачив Їх живими лиш сьогодні.
Такими, як залишились назавжди…
Вони – говорять… Молоді, красиві, горді…

Та зник сюжет. І знов ведуча на екрані.
І знов про “наболіле” йде промовка…
І спробуй поясни дружинам, дітям, мамам…
Що це вже лиш “архівна” телез’ьомка.

А скільки Їх у вирій відлетіло?
Суха статистика лише розкаже…
І як би журналісти не хотіли,
Обличчя КОЖНОГО, вони нам не покажуть.

Кінець новин.. І на екрані вже істоти,
Котрим плювати на чужу для них війну…
А я дурний, уже схилився над блокнотом…
Я точно знаю, що сьогодні не засну…