Titulo

“Герой НТВ” Володимир Шрейдлер присвятив вірша Українцям

Російський опозицыйний журналіст і правозахисник Володимир Шрейдлер, котрий днями довів до люті ватників на російському пропагандистському каналі  НТВ, присвятив вірша Українцям.
Вірша він розмістив на своїй сторінці у Facebook. Сообщает http://ukrainian.co.ua/

СлаваУкраинцам –

Ну шо, люблю я Вас
В нелегкий этот час

Борюсь я и молюсь
Всем сложно, я держусь

За Вас да и за Нас
За свет лучистых глаз

За братьев хто сейчас
Вертает той Донбасс

В окопах под огнем
И ночью там и днем

Такие же как я
Сражаются не зря

За хлопцев и дивчат
Шо ранены лежал

За наших Матерей
За милых мне людей

За тех хто жизнь отдал
За тех хто не предал

За Дедов и Отцов
Взрастили шо бийцов

За совесть за свою
И я стою в строю

Стою и я в строю
За совесть за свою…..

3 ноября 2016, Москва, Россия, Владимир Шрейдлер