Titulo

Львівська маршрутка, цікавий випадок із життя.

Такого зі мною ще не траплялось, тому відчуття не зовсім зрозумілі.
Повертався додому зі своїми трьома нащадками трону додому зі змагань, старший нащадок трону – Богдан здавав на жовтий пояс ( і між іншим здав!!!!). Сообщает http://startco.net.ua/

 На зупинці біля Форуму в 51-шу маршрутку зайшов з дітьми. Окрім мене на зупинці був тільки один чоловік. Заплатив гроші. Автобус не їде, мабуть побачив шо хтось ше добігає – промайнуло в голові. Десь через 1-2 хвилини водій чимдуж продекламував : ” В автобус зайшов чоловік з трьома дітьми, і невже йому ніхто не хоче уступити місце?”
В автобусі запанувала тиша…
– Я можу і постояти, мені тільки 6 зупинок…. – майже пошепки сказав водію.
– Якщо мужчина з дитиною на руках може постояти – то і всі ми теж можемо почекати….
Десь за хвилину хтось позаду сказав, шо я можу сідати.
Я з дітьми розмістився: двох менших взяв на коліна, а старший – Богдан, який здобув жовтий пояс, прилаштувався біля нас. ….. і ми рушили з місця…