Titulo

І ВСЕ-ТАКИ СААКАШВІЛІ СТВОРЮЄ НОВУ ПОЛІТИЧНУ ПАРТІЮ


Про це Саакашвілі написав на своїй сторінці facebook. Після того, як я оголосив про свою відставку та створення Платформи Нових Сил, я отримую багато листів від бажаючих приєднатися до нашої сили та разом змінювати Україну. Сообщает http://www.zvistka.net/




Мені дуже приємно, що люди відгукнулися на мій заклик, я хочу подякувати за довіру та підтримку! Наш наступний крок – створення сильної Платформи Нових Сил та широкого Кадрового Резерву нової політичної еліти, яка замінить існуючу брехливу владу на наступних виборах!

Після того, як я оголосив про свою відставку та створення Платформи Нових Сил, я отримую багато листів від бажаючих приєднатися до нашої сили та разом змінювати Україну. Мені дуже приємно, що люди відгукнулися на мій заклик, я хочу подякувати за довіру та підтримку! Наш наступний крок – створення сильної Платформи Нових Сил та широкого Кадрового Резерву нової політичної еліти, яка замінить існуючу брехливу владу на наступних виборах! Реєструйтеся на порталі www.newforces.com....
Показати більше...
3,1 тис.
128
454

На платформі Blogger.