Titulo

Михайло Саакашвілі: я хочу запитати Одеситів, та всю Україну. Чому так ?

Одеса – приголомшливе місто світового значення, з унікальним морським узбережжям.
Ці багатоквартирні будинки прямо на морський лінії нашого унікального узбережжя будують різні олігархи, в тому числі Суркіс, який був у фаворі у всіх президентів включаючи нинішнього. У жодній нормальній європейській країні цього б не дозволили. Сообщает http://blogi.co.ua/

Я не дозволяв нікому в Батумі будувати в першій лінії біля моря квартири, будувати можна було тільки готелі світових брендів, і то після зеленої зони, причому кожен з них мав унікальну архітектуру. На жаль, в Одесі дозволи видає мерія, а не Обласна адміністрація.

Зараз місцеві олігархи і представники міськради навперебій називають мене гастролером і змагаються один з одним у любові до Одеси. Але подивіться на ці убозтва прямо на пляжі в Аркадії і скажіть, люди що будують це – бізнесмени, або просто бариги, які беруть шмат землі за дешево, хочуть швидко продати квартири в цьому убозтві і заробити побільше грошей ?

Я хочу запитати одеситів і українців, олігарх Суркіс та інші разом з Одеським ворсовєтом, що видав дозволи, більше люблять Одесу і Україну, ніж я, за їхніми словами «грузинський гастролер»? Порівняйте, будь ласка, містобудування, де будували з любов’ю і без хабарів і творчість Труханова-Суркіса і ко.
Як на мене, вони – вороги України і порятунком від них, в тому числі і Одеси, ми і хочемо впритул зайнятися.