Titulo

Дружини Мотороли прокоментували його загибель


Колишня дружина бойовика Арсенія Павлова на прізвисько Моторола Вікторія Кондрашова, а також тільки-но овдовіла Олена Павлова, прокоментували смерть чоловіка.




Новину повідомляє «Преса України».

Попередня дружина Павлова, яку він залишив у Росії, розповіла про останній період їхнього спільного життя.

«Він взагалі вояка по життю. Я коли була вагітна Данею, ми жили в Саратовській станиці, я приїхала до мами в гості. Мене в лікарню поклали, термін був вже великий. Потім якраз в Осетії була війна, він збирався, я його не відпустила. А в цей раз не втримала», - розповіла жінка.

За її словами, в Україну чоловік втік, коли у неї було нічне чергування. Тим не менш, вони продовжували спілкуватися, навіть не дивлячись на те, що у нього з'явилася інша сім'я на Донбасі, про що Кондрашова дізналася з новин по ТБ. Разом з їх спільним сином Данилом вони збирається на похорон Мотороли в Донецьк.

Тим часом молода вдова Олена Павлова опублікувала в мережі сумний пост, який доповнила постером із сімейними фотографіями. На них Моторола зображений зі своїми дітьми і дружиною.

«Ти поруч... Вогник нашої любові буде світити вічно! Я люблю тебе безмежно. Ми любимо тебе... Ти подарував мені щастя. Я не жила до тебе... »- написала вона.