
Економічне видання The Economist оприлюднило статистику заробітків топових зірок на рекламних постах у своїх особистих сторінках в соціальних мережах, передає Корупція.Стар Cообщает http://info-life.in.ua/
Так, за підрахунками аналітичної платформи Captiv8, найбільше можна заробити за допомогою відео на YouTube. Середню вартість однієї публікації із рекламою на зірковому каналі з понад 7 мільйонами підписників оцінюють у 300 тисяч доларів. Пост на сторінці у Facebook із аналогічною кількістю прихильників приносить селебріті понад 187 тисяч доларів за пост. Одне фото чи відео в Instagram та Snapchat з такою ж кількістю підписників коштуватиме по 150 тисяч доларів, у Vine – понад 112 тисяч доларів, і 60 тисяч – за твіт у Twitter.