Titulo

Скільки зірки заробляють у соціальних мережах (інфографіка)


Економічне видання The Economist оприлюднило статистику заробітків топових зірок на рекламних постах у своїх особистих сторінках в соціальних мережах, передає Корупція.Стар Cообщает http://info-life.in.ua/








Завдяки публікаціям відомих акторів, співаків, спортсменів чи інших селебрітіс представники різних компаній отримують таку взаємодію із аудиторією, яку не може забезпечити звичайна реклама. Попит маркетологів на популярні канали в соціальних мережах дозволив власникам сторінок  із великою кількістю підписників перетворити свій акаунт на спосіб заробляти суттєві грошові суми.

Так, за підрахунками аналітичної платформи Captiv8, найбільше можна заробити за допомогою відео на YouTube. Середню вартість однієї публікації із рекламою на зірковому каналі з понад 7 мільйонами підписників оцінюють у 300 тисяч доларів. Пост на сторінці у Facebook із аналогічною кількістю прихильників приносить селебріті понад 187 тисяч доларів за пост. Одне фото чи відео в Instagram та Snapchat з такою ж кількістю підписників коштуватиме по 150 тисяч доларів, у Vine – понад 112 тисяч доларів, і 60 тисяч – за твіт у Twitter.